Sandy 06-53769795 info@myhair2.nl

Klachtenprocedure:

Mocht zich er onverhoopt toch nog een klacht aandienen, zal deze binnen 5 werkdagen in behandeling worden genomen.

Uiteraard zullen wij aan de hand van alle verzamelde informatie de klacht zo snel mogelijk naar alle tevredenheid proberen op te lossen.

Komen wij er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht schriftelijk neerleggen bij de SGC Stichting geschillencommissie consumenten.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/uiterlijke-verzorging/

Geschillencommissie, uiterlijkeverzorging, haarwerken

 

 

 

 

 

Het doel van deze commissie is om de geschillen tussen consument en de ondernemer op een goede manier op te lossen.

My Hair 2

Sandy Hoffer en Marion Beers
Gibbon 14
1704W Heerhugowaard

Sandy: 06-53769795
Marion: 06-30563158

BTW NL 858633395B01
KVK 71236759
AGB 76089932